لطفا صبر کنید ...



مطالب

why-dog-haircuts-960w-1.webp
۱۰/فروردین/۱۴۰۳

به طور کلی نمی‌توان گفت که همۀ سگ‌ها از آرایشگر خود می‌ترسند و یا هنگام اصلاح مضطرب می‌شوند اما بسیاری از آن‌ها این ترس را تجربه می‌کنند. این اضطراب برای سگ‌ها شدت‌های مختلفی دارد. می‌‎تواند در حد یک تشویش سطحی باشد و یا منجر به یک حملۀ عصبی شدید در فرد شود. مهم نیست که سگ چگونه اضطرابش را نشان می‌دهد مهم این است که اقدامات پیشگیرانه‌ای صورت گیرد تا این ترس


AdobeStock_58689465_VP-Photo-Studio-scaled-1-1200x800.jpeg
۱۰/فروردین/۱۴۰۳

ویروس‭ ‬از‭ ‬راه‭ ‬تماس‭ ‬طولانی‭ ‬مدت‭ ‬و‭ ‬نزدیک‭ ‬به‭ ‬هم‭ ‬گربه‭ ‬آلوده‭ ‬از‭ ‬طریق‭ ‬بزاق،‭ ‬ادرار‭ ‬یا‭ ‬دیگر‭ ‬ترشحات‭ ‬بدن‭ ‬به‭ ‬دیگر‭ ‬گربه‌ها‭ ‬انتقال‭ ‬می‌یابد‭. ‬بنابراین‭ ‬گربه‌هایی‭ ‬که‭ ‬از‭ ‬ظرف‭ ‬آب‭ ‬و‭ ‬غذا‭ ‬یا‭ ‬محل‭ ‬دفع‭ ‬مشترک‭ ‬استفاده‭ ‬می‌کنند،‭ ‬گربه‌هایی‭ ‬که‭ ‬زیاد‭ ‬یکدیگر‭ ‬را‭ ‬می‌لیسند‭ ‬و‭ ‬گربه‌های‭ ‬جنگ‌جو‭ ‬بیشتر‭ ‬در‭ ‬معرض‭ ‬خطر‭ ‬قرار‭ ‬دارند‭. ‬تماس‭ ‬تک‭ ‬دفعه‭ ‬و‭ ‬محدود‭ ‬گربه‌‭ ‬آلوده‭ ‬معمولا‭ ‬باعث‭ ‬انتقال‭ ‬بیماری‭ ‬به‭ ‬گربه‭ ‬سالم‭ ‬نمی‌شود‭.


pet98-2021-08-25-20-10-38-1.webp
۱۰/فروردین/۱۴۰۳

خوکچه‌های‭ ‬هندی‭ ‬تنوع‭ ‬نژادی‭ ‬بسیار‭ ‬زیادی‭ ‬دارند‭. ‬نژادهای‭ ‬مختلف‭ ‬خوکچه‭ ‬هندی (‭ ‬(guinea pig breedsدر‭ ‬رنگ،‭ ‬شکل‭ ‬و‭ ‬اندازه‭ ‬با‭ ‬یکدیگر‭ ‬تفاوت‭ ‬دارند،‭ ‬ولی‭ ‬در‭ ‬اکثر‭ ‬موارد‭ ‬از‭ ‬نظر‭ ‬شخصیت‭ ‬یکسان‭ ‬رفتار‭ ‬می‌کنند‭. ‬مهم‭ ‬این‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬نهایت‭ ‬از‭ ‬هر‭ ‬نوع‭ ‬و‭ ‬نژادی‭ ‬که‭ ‬باشند،‭ ‬باز‭ ‬هم‭ ‬دوست‭ ‬داشتنی‭ ‬هستند‭ ‬و‭ ‬شما‭ ‬به‭ ‬راحتی‭ ‬می‭ ‬توانید‭ ‬ارتباط‭ ‬خوبی‭ ‬با‭ ‬آنها‭ ‬بر‭ ‬قرار‭ ‬کنید‭.‬


۱۰/فروردین/۱۴۰۳

با دانستن سازش های منحصر به فرد آناتومی پرندگان، شاید رفتارهای طوطی‌ها را بهتر بشناسیم. در این مطلب سعی می‌کنیم ظرفیت‌های حسی طوطی‌ها از قبیل بینایی، شنوایی، ذائقه، بویایی و لامسه را برای خوانندگان گرامی ارائه کنیم، باشد که در شناسائی احتیاجات و رفتارهای طوطی‌ها کمکی کرده باشیم.


۱۰/فروردین/۱۴۰۳

اگه گربه دارین، شاید براتون سوال باشه که آیا گربه تون شما رو می شناسه یا نه. با توجه به گوشه گیرتر بودن گربه ها نسبت به سگ ها، خیلی سخته که بفهمیم که میدونن ما کی هستیم یا اصلا براشون اهمیت داره یا نه. در این مقاله به این مطلب خواهیم پرداخت که آیا گربه ها توانایی شناخت صاحب خود را دارند؟ یا خیر. با بلاگ آراد همراه باشید!


QKC777FEX5BKDL3MXMP54JNRL4-1200x800.jpeg
۱۰/فروردین/۱۴۰۳

یکی از مهلک ترین ویروس­هایی است که در کل دنیا سلامت سگ­ها را تهدید می کند. این ویروس موجب التهاب و زخم در روده و ایجاد اسهال شدید در سگ مبتلا می شود. این اسهال می­تواند خونی باشد و به شدت جان حیوان را تهدید می کند. متأسفانه هیچ درمان موثری برای مقابله با این ویروس وجود ندارد و تنها می­توان با واکسیناسیون تا درصد بالایی از مبتلا شدن حیوان جلوگیری نمود. اگرچه هنوز هم سگ­هایی با وجود واکسینه شدن درگیر می شوند.


۱۰/فروردین/۱۴۰۳

این نژاد که به نام مستیف آرژانتینی هم شناخته میشه، سگی قوی و وفاداره که هم شکارچی خوب و هم حمایتگر مهربونی برای خانواده شه. داگو، غریزه ی شکاری و اراده ی قوی داره و گاهی نسبت به غریبه ها و حیوون های دیگه حس بدگمانی داره؛ بنابراین کسی که این نژاد رو میگیره، باید مهارت نگهداری ازون رو داشته باشه.


can-my-dog-eat-that
۱۰/فروردین/۱۴۰۳

همانطور كه مي‌دانيد سلامتي و نشاط هر موجود زنده‌اي بر اساس تغذيه درست و مناسب استوار است . شما بايد بتوانيد با تغذيه درست و استفاده از غذاهايي با كيفيت بالا و عاري از مواد آلوده و آب تازه ، تا حدود زيادي سلامتي و تندرستي سگتان را تضمين كنيد .


photo_2017-01-10_09-22-26
photo_2017-01-10_09-19-18
۱۰/فروردین/۱۴۰۳

همواره در موقع شستشو و اصلاح بدن سگ ، باید مراقبت بود که هیچ نوع اجسام تحریک کننده وارد چشمها نشوند . همچنین در نژادهایی که چشمهای بزرگ و بیرون زده ای دارند باید دقت نمود که موهای بلند اطراف باعث خراشیدگی و آسیب دیدگی چشم نشوند . تحریکات مداومی که از سوی این موها


Untitled-1-1200x675.jpg
۱۰/فروردین/۱۴۰۳

گربه‌ عضو خانواده‌ گربه‌سانان‌ بوده‌ و حيواني‌ گوشتخوار مي‌باشد. از خصوصيات‌ گربه‌سانان‌ يكي‌ پوشش‌ راه‌راه‌ يا لكه‌اي‌ تيره‌ در زمينه‌اي‌ روشن‌تر بوده‌ كه‌ اين‌ لكه‌ها و خطوط از هم‌ جدا مي‌باشند. خصوصيت‌ ديگر داشتن‌ پوزه‌ كوتاه‌ ودندانهايي‌ است‌ كه‌ براي‌ بريدن‌ و پاره‌كردن‌ تخصصي‌ شده‌اند.


کلینیک تخصصی دامپزشکی آراد بهترین خدمات را برای حیوانات خانگی شما فراهم میکند.کلینیک تخصصی دامپزشکی آراد دارای بخش فعال آزمایشگاهی میباشد و با همکاری آزمایشگاه بخش خصوصی انسانی کلیه آزمایشات مورد نیاز انجام و بررسی میگیرد

آخرین مقالات

طراحی شده توسط علی احمدیان